Stirile National TV
Centrul de Alertă Rapidă
InfoCons lansează Centrul de Alertă Rapidă în domeniul Protecției Consumatorilor de Energie. Proiectul este inițiat de InfoCons, sub egida Federației Asociațiilor de Consumatori.
prin telefon: SORIN MIERLEA, președinte, InfoCons ”În condițiile de astăzi, în care problematica energiei a devenit o problemă națională și, mai ales, particulară a fiecăruia dintre noi, cred că este foarte important ca fiecare dintre noi să înțelegem terminologia, să înțelegem clauzele pe care le avem în contract, pe care le-am semnat, și, nu în ultimul rând, când, cum și ce am putea să facem, pentru a face o reclamație, în momentul în care drepturile ne sunt încălcate.”
Consumatorii au la dispoziție numărul de telefon unic 021 9615*, la care pot suna pentru consiliere și consultanță în domeniul energiei, precum și informații cu privire la depunerea unei sesizări.
prin telefon: SORIN MIERLEA, președinte, InfoCons ”Au început să vină reclamațiile, dar, în continuare, în general, oamenii sunt destul de haotici. Din păcate, nu știu unde să facă reclamație. Furnizorii se prevalează de contractele pe care le au semnate, iar mulți dintre consumatori nici măcar nu au contractele, fiindcă au semnat, au bifat sau și-au dat acceptul telefonic sau nu au făcut nimic și, astfel, contractul vechi a mers mai departe, dar cu anumite clauze schimbate.”
Mesajul principal transmis de InfoCons este ca fiecare consumator să solicite furnizorului contractul pe care l-a încheiat. Dacă are suspiciuni cu privire la corectitudinea contractului, poate transmite o reclamație sau își poate schimba furnizorul.