Stirile National TV
Haos și nervi în trafic
Haos în zona Podului Grant din Sectorul 6. Șoferii s-au trezit într-un blocaj total după ce de astăzi Primăria București a închis Podul Grant până în martie 2024, pentru lucrări de reabilitare. Practic, circulația este complet închisă pe sensul dinspre Calea Crângași către strada Turda. Mulți dintre șoferi când ajungeau în zonă făceau cale întoarsă și schimbau traseul.
"Este jale, până acum a mers super bine și acum, de odată.
- Cu cât a crescut timpul de așteptare aici în zona asta?
- 15-20 de minute!
- Cel puțin seara o să fie jale, mai ales că scapă toată lumea de la muncă, pleacă acasă, aici sunt două benzi cu linie continuă și o să se bage unii în alții și o să fie jale.
- Crezi că se va respecta termenul pentru martie?
- Nu, cel puțin o lună peste va trece peste proiect, pun pariu, cam așa este în România, se trece peste tot."
- Până în martie este? Să traiască, ce pot să zic, că nu am ce să zic!
- Cum se circulă?
- Foarte greu, foarte greu!
- Veți alege artă rută sau veți merge în continure pe asta?
- Nu, nu, schimb ruta!"
"E aglomerat într-adevăr, dar e prima dată când trec acum de când s-a închis.
- Până în martie o să țină!
- Da, o să iau măsuri să îmi schimb traseul!
- Veți merge cu tramvaiul sau pe altă rută?
- Pe altă rută, eventual cu tramvaiul ați zis bine!"
"-Cum se circulă?
- Păi nu se circulă, asta e problema și din ce am înțeles de-abia începe calvarul, vreo două luni răbdare.
- Până în martie va ține!
- Cât?
- Faceți zilnic drumul acesta?
- Din păcate, da, groaznic."
Circulația tramvaielor 41 în zonă a fost deja modificată. Societatea de Transport Bucuresti Infrastructură a montat un macaz, care va permite circulația tramvaielor peste pasajul Grant pe o singură linie, în sistem alternativ, fiecare tramvai așteptând la semafor. Ciprian Ciucu, edilul Sectorului 6 a făcut apel la primarul Capitalei, Nicușor Dan, să scurteze timpul de execuție a lucrărilor prin alocare de resurse suplimentare, să se lucreze în trei schimburi și printr-o bună mobilizare de șantier și o monitorizare permanentă. De asemenea Ciprian Ciucu a afirmat că există un plan de dirijare a traficului la care participă Brigada Rutieră, Poliţia Locală a Sectorului 6 și Politia Locală a Sectorului 1 și a mai solicitat ca Primăria Capitalei să se alăture, cu propria Poliție Locală, eforturilor de dirijare a traficului, sa iasă din Centru și în astfel de situații să vină și în cartiere. Suma totală alocată lucrărilor de reabilitare a pasajului este de 65 de milioane de lei.