Stirile National TV
Muzeul ”Grigore Antipa”, reinventat
COSMINA STOIAN, reporter ”Muzeul Antipa, primenit cu un nou logo și un nou site. Acestea fac parte dintr-un proiect mai amplu, care presupune și alegerea unui slogan al muzeului. Este un aspect inedit în proiect, deoarece vizitatorii sunt cei care sunt invitați să vină cu propuneri de slogan. Se dorește astfel atragerea vizitatorilor și implicarea lor în viața muzeului.”
LUIS OVIDIU POPA, director, Muzeul ”Grigore Antipa” ”În cursul acestei primăveri vom lansa un proiect în care ne dorim să alegem acest slogan. Este pentru prima dată când, în Romania, o instituție publică, implică publicul pentru alegerea unui element esențial al identității sale, al imaginii. Sperăm să obține o implicare masivă a publicului nostru fidel.”
VOX ”Muzeul este în căutarea unui nou slogan, puteți face o recomandare? Trebuie gândit... Veți face o recomandare pe viitor? Acum că știu, da.”
VOX ”Cunoașteți faptul că muzeul este în căutarea unui nou slogan cu ajutorul vizitatorilor? Nu, nu știam. Ne puteți da o idee? Ocrotiți natura!”
Conducerea acestei instituții de cultură dorește ca muzeul să fie ușor identificat de public prin simboluri care sa-l individualizeze și să vorbească despre valorile sale. Se urmărește ca acesta să fie perceput ca un muzeu modern și atractiv. De aceea, a îmbrăcat haine noi, cu o identitate vizuală împrospătată.
LUIS OVIDIU POPA, director, Muzeul ”Grigore Antipa” ”Suntem deja în zona de culoare, până acum cromatica era alb negru. Avem un logo principal care are culoarea verde, care face legătura cu obiectul principal al muzeului, natura. Și avem și varianta secundară , care se referă la diferite alte sectoare de activitate și, anume, acela de învățare prin joc, logo-ul portocaliu, ca și acela de cercetare științifică, logo-ul de culoare albastră.”
Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” este unul dintre cele mai vizitate muzee din țară, iar fidelitatea vizitatorilor este importantă.
LUIS OVIDIU POPA, director, Muzeul ”Grigore Antipa” ”Anul acesta, 2019, aș spune că va fi un an al inovațiilor, de reîmprospătare a imaginii. Veți vedea înafară de site-ul nou pe parcursul anului, că vom oferi și alte surprize care pot fi toate încadrate în această zonă a inovației. Site-ul nou, înafară desigur de o nouă grafică în accord cu această identitate vizuală reîmprospătată, oferă o serie de funcționalități noi, printre cea mai importantă este cea de programare a vizitelor în grup, online.”
Noile funcționalități sunt menite să fluidizeze procesul de programare, care depindea până acum de un operator. Printr-o abordare prietenoasă, noua pagina de internet, www.antipa.ro, oferă informații atât despre istoricul muzeului, expozii, evenimente și programe educaționale, cât și despre tarifele și programul de vizitare. Noua funcție a site-ului, aceea de programare a vizitelor grupurilor prin completarea unui formular on-line, poate fi accesată de pe orice dispozitiv, laptop, tabletă sau telefon. De asemenea este posibilă înscrierea tuturor persoanelor interesate, la evenimentele sau programele educaționale ale muzeului.
VOX ”Muzeul are un nou look, un nou site. Cunoașteți acest lucru? Da, am citit în presă. De aceea ați venit să vizitați? Da, și din această cauză și pentru că este întotdeauna un prilej frumos de reîntoarcere cu copii.”
Încă de la înființare, Muzeul Antipa s-a afirmat ca o instituție culturală modernă, care și-a propus să aducă în atenția publicului magia unei lumi demult dispărute. Cu aproape 2.000.000 de exponate, dintre care 5.000 prezentate vizitatorilor, se conturează și se dezvăluie imaginea unui tezaur inestimabil.
VOX ”Muzeul Antipa merită vizitat!”