Stirile National TV
Self-service, în oficiile poștale
Premieră, la Poșta Română! Conform comunicatului transmis miercuri, Poșta Română pune la dispoziție opțiunea de plată self-service, în subunități poștale din București. Terminalele de plată facilitează achitarea facturilor și a taxelor, fără a mai fi nevoie de interacțiunea directă a clienților cu angajații oficiilor poștale. Pot fi achitate serviciile a peste 200 de furnizori, inclusiv facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite și diverse taxe și impozite, atât din București, cât și din întreaga țară. ”Terminalele de plată din oficiile poștale din București reduc semnificativ timpul de așteptare la ghișeu și marchează încă un pas în direcția digitalizării și modernizării companiei”, a declarat directorul general al Companiei Naționale ”Poșta Română”, Valentin Ștefan. Utilizarea terminalelor self-service este simplă. Clientul trebuie să scaneze codul de bare de pe factură și să urmeze instrucțiunile de pe ecran, iar meniul intuitiv este accesibil chiar și pentru cei fără experiență în tehnologie. Cine nu se descurcă, este ajutat de angajații Poștei. În paralel cu serviciile digitalizate, sunt disponibile opțiunile tradiționale de plată la ghișeu, inclusiv plata prin intermediul factorului poștal.