Stirile National TV
Sprijin pentru meșteșugari
Sprijin pentru meșteșugarii din partea de sud a țării! StilulMeu.ro, prima platformă cu misiune socială din România, menită să crească gradul de promovare a producătorilor și comercianților de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, decorațiuni interioare si cadouri din regiunea Sud-Muntenia, a fost lansată oficial.
MARIANA IVAN, producător ii tradiționale
"Am început să personalizăm tricouri, hanorace, facem orice vrea clientul să facem pentru că doar producția de ii nu mai satisface necesarul nostru de funcționare al firmei. Bineînțeles că iile rămân obiectul principal al activității noastre. În același timp, reprezintă și hobby-ul meu de foarte mulți ani de zile, cred că din adolescență."
VANDA STOICHIȚĂ, producător jucării
"Facem diverse accesorii, pălării, eșarfe, șaluri, căciuli. Pe lângă acestea, jucării din fetru și textile, genți, portofele și minunății plăcute. La partea de obiecte artizanale, să le spun așa, avem inclusiv obiecte unicat. Această păpușică este un articol unicat."
LUMINIȚA PÂRVAN, producător decorațiuni din lemn
"Realizăm blank-uri din lemn pentru a fi decorate de către creatorii de handmade. În cadrul atelierului, realizăm o gamă variată de produse, blank-uri pentru nunți, pentru botezuri, cum ar fi cutii de dar, umerașe, cocarde, diverse cutii pentru bijuterii, decorațiuni pentru Crăciun, pentru mărțișor, pentru Paște."
ALICE BOTNARENCO, producător îmbrăcăminte
"Brand-ul l-am lansat în anul 2014, se adresează femeilor de afaceri. Vine ca o invitație pentru acestea pentru a îndrăzni să se exprime liber, prin hainele și accesoriile pe care le aleg. Toate sunt realizate din materiale de foarte bună calitate, realizate cu măiestrie și cu multă mândrie la noi în țară, și au un element discret, cu cusături inspirate de autenticitatea și originalitatea frumuseților din România. Multe dintre acestea sunt brodate cu motive tradiționale românești."
Platforma StilulMeu.ro sprijină micii producători care nu se pot promova în mediul online și nu pot ajunge la mai mulți clienți din cauza fondurilor insuficiente sau a cunoștințelor digitale limitate. Aceștia au suferit pierderi mari în ultimii ani, în timpul pandemiei, confruntându-se cu o scădere uriașă a vânzărilor în magazine, corelată cu o competiție acerbă în mediul online. Proiectul a fost finanțat din fonduri europene, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară „Incluziunea socială și combaterea sărăciei”, Operațiunea „Consolidarea capacității întreprinderilor de economie socială de a funcționa într-o manieră auto-sustenabilă”.