Stirile National TV
Studenţii au nevoie de feedback la rezultatele activităţilor academice
Școala online suplineşte cursurile si seminariile din sălile de curs și amfiteatre la toate facultăţile din ţară. Universitatea de Vest din Timişoara, prin Departamentul de Sociologie al Facultăţii de Sociologie şi Psihologie, a iniţiat un prim studiu privind modul în care activităţile didactice se desfăşoară în regim online. Studiul scoate in evidenţă nevoia studenţilor de a primi feedback la rezultatele activităţilor academice. Deşi temele sunt mai multe, par a fi afectate negativ doar activităţile de seminar şi de laborator. În ceea ce priveşte implicarea studenţilor în activităţile didactice, rezultatele arată că tinerii ţin cont, într-o mare măsură, de răspunsul din partea cadrului didactic. Gestionarea preponderent individuală a sarcinilor academice, fără a beneficia de avantajele unui contact direct între student și cadrul dadiactic îngreunează, totuși, procesul de învățare online. Studiul a fost realizat în perioada 3-13 aprilie 2020, la aproximativ 3 săptămâni de la transferul total al activităţilor didactice pe platforme online. Au răspuns chestionarului 1.417 de studenţi de la toate cele 11 facultăţi din cadrul Universității de Vest din Timişoara, reprezentând aproape 10% din numărul total de studenţi ai acestui centru universitar.